Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

HTML

Két igaz történet

Az egyik aranyos történet a szerelemről, barátságról, szeretetrő. A másik már kevésbé ilyen nyugodt történet...

Egy lány és egy pedofil igaz története

2007.05.03. 18:23 | barátnők | 28 komment

"Gyermekeitek nem a ti gyermekeitek. Õk az Élet önmaga iránti vágyakozásának fiai és leányai. Általatok érkeznek, de nem belőletek. És bár véletek vannak, nem birtokaitok. Adhattok nekik szeretetet, de gondolataitokat nem adhatjátok. Mert nekik saját gondolataik vannak. Testüknek adhattok otthont, de lelküknek nem. Mert az ő lelkük a holnap házában lakik, ahová ti nem látogathattok el, még álmaitokban sem."

Kahlil Gilbran

Sokáig gondolkoztam hogy érdemes -e megírni ezt a történetet, hogy érdemes -e néhány emberben felszaggatni a régi sebeket, emlékeket felidézni, sírni. Aztán történt valami, ami megváltoztatott azon véleményemben, hogy nem szabad senkinek se tudni hogy mi történik néhány ember szívében, életében, családjában.
A történetet - direkt - név nélkül, mindenféle célzat nélkül írom, szeretném ha ezt az olvasó figyelembe venné. Igaz történet alapján:

Ha oda mész a lányhoz, és látod önfeledt mosolyát, meghallod csacsogó hangját, látod a kisugárzását, érzed bőre tapintását, soha nem mondod meg, el sem hiszed hogy mi történt vele, mi történik vele. Ott ahol a leginkább biztonságban kéne éreznie magát, ott fél a leginkább.Ez a hely az otthona.

Hat éve kezdődött az egész. Akkor váltak el a lány szülei. A lány depressziós lett, nem evett, nem volt éhes, de úgyanúgy viselkedett mint azelőtt, nevetett, szórakozott. Ekkor 11 éves volt. Még semmit sem sejtett, hogy mi lesz még a későbbiekben otthon.
12 éves korában anyja új párja közölte vele, egy felindult pillanatában, hogy szülei miatta váltak el. A lány elkezdtett sírni, a pótpapa nem vígasztalta, csak nézte ahogy sírt.
Az első dolog akkor történt, amikor az édesanyja nem volt otthon, a lány kénytelen volt a részeg pótpapával otthon maradni. A lány nem tudott aludni, meghallgatta Mary J. Blidge-tól az egyik -akkori- kedvenc számát: No more drama. A pótpapa akkorra már ki volt ütve, az anya sehol. A pótpapa bement a lány szobájába, egy szál semmiben és elaludt a kanapén. A lány betakarta, és kiosont, hogy véletlen se keljen fel, érezte hogy valami nincs rendben. Aztán ő is elaludt. Hajnalban arra ébred, hogy a pótpapa a mellét fogdossa, majd miután észrevett hogy a lány felébredt gyorsan visszament a szobába. A lány akkor azt hitte csak álmodott, ezért nem is szólt az anyjának. Az egyetlen figyelmeztető jelzés csak annyi volt, hogy azt a számot soha többé nem tudta meghallgatni.
Teltek az évek, az éjszakai "meglepetések" száma pedig csak növekedett. Egy nyaralás folyamán a pótpapa és a lány nagyon összekaptak,mert a lány épp tusolt, a pótpapa pedig benyitott és a helyett hogy kiment volna, végig nézte a lányt. Ez volt az első eset, hogy a lány szólt az anyjának. Az egészből mindössze egy veszekedés lett.
A következő alkalomkor - a lány ekkor már 14 éves volt - a szobájában volt, éppen a barátaival csevegett a neten, amikor a pótpapa bejött, és mindent megígért amit lehetett, és amit a lány csak kért, majd ezután a lány melle felé vette útják keze,de a lány nagyon csapott rá.A pótpapa kivonult a szobából, majd pár percel később visszament a szobába, közölte hogy azonnal kapcsolja ki a gépet. A lány kikapcsolta, felment a galériára tv-zni. A pótpapa visszament, közölte hogy azt mondta mindent kapcsoljon ki a lány, és mégsem azt tette. A lány durcásan kivonult a nappaliba anyjához, aki megkérdezte mi történt. A lány elmesélte, a történet végén a pótpapa közeledett ( a lakás körbejárható volt ) ordítva, utcai ruhában, hogy ha mégegyszer ennyit hazudik a lány az anyjának ő soha többé nem jön vissza, hogy a lány állandó jelleggel csak hazudni tud. Az anya a pótpapának hitt. A lány visszavonult a szobába, és csak sírt, és sírt.
Az évek újból csak teltek-múltak, a lány és a pótpapa között a helyzet éleződött, a lány megtanulta kezelni a helyzetet, ha el akart menni valahova, és meg kellett győzni a pótpapát tudta hogyan kell.
Ám ez csöppet sem volt egyszerű menet lelkileg. Ami legjobban fájt neki, hogy amikor édesapjánál volt és apja hozzáért a vállához, a lány automatikusan keresztbe kapta kezeit melle elé.

Teltek az évek, a lány hozzá szokott hogy mi megy otthon. Hozzászokott ahhoz is hogy Édesanyja nem hisz neki. Ahhoz, hogy a pótpapának hisz, őt támogatja.

Három önfeledt bulizós, pihenős nap. A lány kicsit azért várta már hogy haza jöhessen...ám arra még álmában sem gondolt volna, mi várja otthon.
A pótpapa épp a vendégeket engedte ki, amikor a lány hazaért. Az édesanya kiment a kertbe, a pótpapa leült a lánnyal szemben és elkezdte mondani: "Tudod, ha most 20-25 évvel fiatalabb lennék, akkor mindent megtennék, hogy te légy a feleségem, és gyermekeim anyja." A lány ledöbbent, nem tudott reagállni. A pótpapa folytatta: "Szeretlek, szexuálisan kívánlak, bármit, bármit amit lehet megadnék neked"... a lány érezte jön...jönnek a könnyek, azok amiket már több mint 6 éve ejt. Türelmesen végig hallgatta a pótpapát, majd csendesen bement a szobába, és keservesen sírt. Úgy mint már rég. Úgy ahogy először. Amikor ez a rémálom elkezdődött.

Ez volt a lány története 6 év távlatában, a mai napig bezárólag.

This story by Vica


Utólag is köszönöm a hozzászólásokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://probafhfdc.blog.hu/api/trackback/id/tr1266872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter 2007.07.19. 15:51:40

Feldühít!feldühít hogy vannak olyan anyák akik inkább hisznek egy gazembernek mint a saját gyermekének.Nekem két kislányom van de ha aprocska jelét is észlelném bárki részéröl ilyesminek,annak nem maradna nemiszerve az biztos.Talán azért mert hasonlo helyzetbe kerültem én is 10-évessen.Az ilyen rohadékkokal aszthiszem most tunék mit kezdeni.Örülök hogy vagytok,mert ha csak egy ilyen szemetet lelepleztek már megérte.Köszönöm

esz té 2007.07.20. 17:46:47

A történetnek semmi köze sincs a pedofíliához.

A hapsi barom, de nem pedofil.

Berni 2007.07.28. 00:26:51

Hát ez naon dúrva!!Csak nem értem h az anya mért nem inkább a lányának hisz ha télleg szereti?És a lány mért nem kért valakitől segítséget?

isabella24 2007.11.09. 15:30:57

Felháborító!!!Nekem van egy kislányom aki 5 éves és gyönyörű!Ha az én gyermekem aki a szivem alatt hordtam csak egyszer is megemlítene egy ilyen szituációt én BÁRKIT ismétlem Bárkit megölnék érte!Gusztustalan!Az ilyenek nem is emberek hanem állatok!Az ilyen anyák meg nem is anyák hanem ócska ribancok akiknek fontosabb a saját gyerekénél egy fasz!

Horváth Dorottya 2007.11.15. 15:19:07

Szerintem a lány is hibázott mert 14 évesen már igazán tehetett volna bármit,mondjuk nem hadja magát,és ha kell megverem anyámat is meg a pótpapát is.

kriszta 2007.12.08. 16:49:51

fuu ..hát ez durva..mondjuk télleg az ilyen anyák nem is anyák..miaz h a barátjának hisz és nem a gyerekének..Bár most én is csak 15 vAgyok, de ha anyám barátja ezt csinálná velem és anyu nem hinne nekem tuti másnak szolnék..vagy felvenném videora vagy bármi de nem hagynám....

Adrienn 2008.02.23. 19:33:39

Ez, hogy tudta a lány hogy hogyan kell"elkéreckedni" a potpapátol egy buliba........hát nem tudom, lehet hogy ez nem is volt olyan szörnyű a lánynak?Mondjuk kizárt dolognak tarto hogy nem volt undorito és félelmetes, de 14 évesen tényleg tehettél volna ezellen valamit... anyámmal együtt nyomtam volna fel a potapámat a rendőrségen.... ha azok nem tettek volna semmit amit szintén kizárok, akor maradnak a barátok....vagy az édesapja a lánynak....Személy szerint velem nem történt ilyen, aminek örülök. Amúgy érdekel,hogy vészelte át, hogy él most ez a lány??remélem, sikerült neki tultenni magát ezen, bár nem lehet könnyű.

Adrienn 2008.02.23. 19:35:08

buli helyett "valahova"-t irt a lány a szövegben, én is kijavitom.

zolee 2008.04.06. 13:19:46

Úgy érzem én is pedofil vagyok.
El sem tudom képzelni, hogy egy velem egykorú csajjal jöjjek össze. A mi csajok mind olyanok, hogy minden apróság miatt dobják a pasijukat, például, hogy egy nap nem hívom fel kétszer, csak egyszer. Egy gyerek pedig sokkal jobban tud szeretni.
Csakhogy mivel emiatt börtönbe is lehet jutni, jobb inkább magányosan élni. Sokszor kérdezték tőlem is, hogy miért nem szedek fel egy csajt. De hát képtelen vagyok, hisz őrület, hogy milyen keresztkérdéseket tesznek fel! Az igazat nem mondhatom meg, és látniuk kell rajtam, hogy igazat mondok. Meglehetősen idegesítenek ezek a kérdések.
Természetesen nem akarok egy gyerekkel szexuális kapcsolatot létesíteni, csak szeretetre vágyom. Én mindig is jógyerek voltam, de nem élveztem ki kellőléppen az életet, hiányoznak tapasztalatok.
21 éves vagyok, nincs velem semmi probléma. Van munkám, szóval meg tudok élni úgy ahogy vagyok, csak az a probléma, hogy az én elméleteim a világról eltérnek a másokétól. Aki szeretne velem e-mail-ezgetni, írjon a szkeptikus@citromail.hu címre

Reni:( 2008.04.20. 17:49:25

naon sajnálom:(
tudom milyen,én is ugyanebbe a helyzetbe vagyok annyi különbséggel,hogy nekem nem az apám vagy mostoha apám molesztál hanem a család ismeröse!!!!én már tettem ez ellen!!szóltam keresztanyámnak aki leálitotta!!!azóta annyi változott,hogy nem mehetek itthonról sehova egyedül,mert megakar ÖLNI!!!!!ja és pszihológushoz kell járnom!!!!!a rendörök meg kijelentették,hogy bizonyiték hilyán van jobb dolguk is!!!!
azóta megpróbálom élni az életem,de nem nagyon megy,depresszió,öngyilkosság stb.....de nem adom fel.....még......és mindez 7 évnyi szexuális zaklatás miatt:(

Tina 2008.05.28. 19:57:45

Az én szüleim aggódnak kicsit hogy tudok- e vigyázni magamra mert már mondtam nekik hogy felveszenk ilyen 18-20 éves alakok. Ők erre csak annyit mondanak: és ha 50 vagy mégtöbb? Igazuk is van, bár én nem állok szóba senki gyanússal és amúgy is meg tudom védeni magam. 12 évesen ez nagy dolog nem?

mobilne 2008.06.07. 18:44:11

nagyon szomoru volt e történet és azt kell,hogy mondjam elég szomoru ,hogy a mai világban az édesanyák inkább hisznek ujdonsült párjuknak,mint a saját gyermeküknek.

Gabi 2008.06.14. 00:44:44

Úristen! Én komolyan csak véletlen bukkantam a szövegre, és sose godndoltam volna, hogy létezik ilyen. 14 éves vagyok, de még nem kerültem ehez hasonló szituációba. Sőt még soha nem álmodtam ilyenről, vagy nem gondolkoztam róla. Hát ez nem semmi, az biztos. A véleményem, hogy az anya nem teljesen normális. Mért nem hisz a lányának? Az én anyukámmal mindent meg lehet beszélni, és mindig hisz nekem, mert tudja hogy az igazat mondom.

cuna 2008.06.17. 17:55:35

Végig olvastam a történetet... Ez nem lehetett annyira borzasztó a lánynak sz.tem... Mert ha igen nem hagyta volna szó nélkül... Gondoljatok bele 1 kicsit abba ha titeket esetleg v.ki zaklatna nem jelentenéd fel? Vagy nem tennél semmit h abba hagya.. Ugyan már ne mondd.... Én biztos nem engedtem volna és nem hagytam volna szó nélkül h v.ki ezt csinálja velem ha én nem akarom... Más részről meg mlyen anyuka aki a pasijának hisz nem pedig a lányának?? Nem értem.... Ennnnyi.....

Noémi 2008.06.19. 18:31:50

Én csak egy olyan dolgot találtam a szövegben amit nem értek az oké hogy az anyja nem hitt neki de az igazi apjának nem mondta el? mert ha szólt volna neki a lány a furcsa dolgokról akkor az apja biztos hogy tett volna azért hogy lánya "biztonságban" legyen. Ja és a lány nem lehetett tehetetlen ha az igazi apjának szól de az nem csinál semmit attól még ott van a rendőrség ahol bármikor tehetne feljelentést.

Beuss :) 2008.06.30. 15:34:30

Háát ez elég szomorú törénet és felháborító is! Sajnálom a lányt,egészen biztos hogy tönkre tette az az ember a gyerekkorát,és már biztos hogy nem tud normális párkapcsolatot kialakítani..Mert ahogy olvastuk az apja amikor a vállához ért már akkor automatikusan úgy reagált,mintha a nevelőapja ért volna hozzá.. De ez a lány hibája is,hogy nem szólt a rendőrségnek és hagyta,h ezt tegye vele.. mert volt h el akart menni bulizni és direkt hízelgett a nevelőapjának..pfff... hát ha ezt így használta ki,akkor a csajról is megvan a véleményem.. de amúgy ez tényleg elég szomorú,hogy ilyen dolgok vannak a világon,és ez csak 1 eset a milliónyi közül..:S

Mária!!! 2008.09.14. 21:26:25

Szerintem ezt csak az tudja aki benne van!!! Jó lenne,ha nem a Rossz indulat beszélne az emberekböl. Sajnos ilyen világot élünk. Ez a történet is ezt bizonyitja...

Senki 2008.09.17. 19:10:29

Sziasztok! Én most leszek 15 novemberben,és van egy bátyám,aki egy évvel idősebb nálam.Egyik este még nyáron bementem beszélgetni hozzá,mert szólt hogy menjek be.És beszélgettünk,és ledőltem mellé az ágyra,mert hát bátyám,miért ne feküdhetnék oda mellé?!Először csak a hátamat kezdte el simogatni,de azttán a melleimet is elkezdte.Nagyon megijdetem,ki akartam menni,de nem engedett.Sokkal erősebb nálam,hisz fiú,és elég nagydarab.
Aztán valahogy rávettem hogy engedjn ki,és egész éjjel sírtam.
Azóta már többször fogdozott,de szüleimnek nem merem elmondani.Hisz biztos nem direkt bánt,csak a hormonok vagy nem tudom.De nagyon szenvedek,és nem tudom mit tgyek.
Segítsetek!

VARGA MARIANNA · http://anya2005 2008.10.28. 05:51:49

sziasztok! Én már elég öreg vagyok, de nekem is volt egy kellemetlen élményem,11 éves koromban engem a szomszéd bácsi zaklatott,én soha többet nem maradtam vele kettesben, de annyira megutáltam, hogy ránézni is alig bírtam. Otthon elmondani nem mertem ,mert a szüleim jó barátságban voltak és féltem, hogy ezzel nagy kavalkádot fogok okozni,és anyámék még a szemét is kikaparják, meg ilyesmi.Csak a melleimet fogdosta meg de akkor ezt nagyon sokáig nem tudtam feldolgozni,és életemben most beszélek róla először, mert annyira eldugtam az agyam leghátsóbb zugába, hogy csak a történtek olvasásakor jött elő megint.Én egy nagyon nyugodt és toleráns ember vagyok,de ha az én gyerekemmel ezt csinálnák, isten irgalmazzon neki,hogy találkozzon a haragommal.Rettenetes lelki törés lehetett ennek a kislánynak.És az anyja,felháborító.Senki! TE mondd meg a tesódnak, hogyha mégegyszer hozzád mer nyúlni, megmondod a szüleidnek,és ez így is legyen! Nem neked kell szégyenkezned, hanem neki!!!!!!!!!!Nyugodtan utáljad azért amit csinált,ez a legkevesebb amit megérdemel. Menj föl a Soma honlapjára, majd ő eligazít. Légy erős, és ne félj semmitől!!!!!!!!!!!

picilány 2008.11.02. 17:27:49

Velem is történt hasonló, bár annyira nem volt durva. A lényeg, hogy anyám párja engem is molesztált, de szerencsére nem ment messzire. Most jöhet a kérdés: miért nem szóltam senkinek? Azért, mert anyám vagy nem hisz nekem, de ha mégis, ő szívta volna meg. miért? mert anyám ivott, sajnos még a mai napig, és ha a párja nem, akkor senki sem tartotta volna el, annyira, hogy szerintem most az utcán élne. Apám meg ha megtudta volna, szerintem a pasi már a temetőben lenne, apu börtönben, én meg intézetben. Azóta szerencsére találtam párt magamnak, és nem határozza meg a kapcsolatot semmilyen rossz emlék.

új 2009.01.13. 14:19:40

Sziasztok!
Nem szeretnék senkit sem megsérteni, de az, akinek nem volt része ilyenben az örüljön neki és inkább ne írjon véleményt, mert nem tudja, hogy milyen is az.
Sajnos nekem is volt részem ilyenben és nem csak a mellemet fogdosta az illető ( unokaterstvérem ), hanem jóval tovább is ment és nem is egy alklommal.
Én sem m ertem szólni a szüleimnek, mert féltem, hogy nem nekem fognak hinni, illetve ez nem olyan dolog, amiről az ember úgy beszél, mint egy kedves élményéről, van az emberben egyfajta vissza tartó erő.
Nekem sajnos a további életemre is kihat.
Van, hogy elmúlik kicsit mélyebbre csúszik az emlék, de van, hogy feltőr a felszínre és akkor elég nehéz.
Annyi biztos, hogy én is nagyon oda fogok figyelni a gyermekeimre, főleg a lányomra és nem hagyom büntetlenül.
Már arra is gondoltam, hogy megpróbálom megelőzni a bajt pl: beíratom a lányom egy önvédelmi iskolába vagy hasonló, de nem szeretném azt érezni később, hogy még csak meg sem próbáltam tenni ellene semmit.

Koviii 2009.03.08. 22:45:25

Reni:(
@Senki

Ha gondoljátok írjatok nekem, beszélgethetünk és megpróbálok segíteni! Írjatok erre: kitartas.jovunk@hotmail.com

Más is írhat nyugodtan, akinek segítségre vagy beszélgetésre van szüksége!

Cicuss* 2009.07.01. 13:48:08

Én nem nagyon tudom sajnálni ezt a lányt :S
Még mikor elkezdődött akkor elhiszem, hogy nem tudott tenni semmit, de később nem értem, hogy mért nem kért segítséget!!!!
Mi az, hogy az édesanyja nem hisz neki? :@
Én elmentem volna apámhoz, és elmondtam volna neki mindent, aztán nem is mentem volna vissza amíg el nem költözik az a beteg állat!!!
Arról nem beszélve, hogy az apja szerintem kitaposta volna a belét !!!!
Ennyi..!!!

Törpicsek 2009.08.28. 11:02:18

Valahol érthető az, h nem szólt másoknak valahol meg nem. Hasonló képpen "eljátszotta velem is " a mostoha apám. Sokáig én se mertem szólni senkinek. :S Nekem 2 éven belül ez miatt idegössze roppanásom volt.. Szóltam először anyámnak. Nem hitt nekem volt rá példa, h ez miatt meg is tépett. Akkor utánna szóltam apámnak. Ő nem tett semmit, mert félt a mostohaapámtól. A barátomnak is szóltam. Ő probált segíteni de semmit nem ért. Akkor a többi rokonnak is szóltam de ők csak a szájúkat jártatták, h mit kénne tennem (valahol úgy voltak vele a rokonok mint kiderült, h csak azt akarom elérni, h elkerüljön innen) aztán Hugom volt az aki megmondta mindenkinek, h tényleg így van és még őt se kíméli. Neki is megtette azokat a megjegyzéseket amit nekem ( pl. asszonnyá teszlek) és úgyanúgy fogdosta. És akkor jöttek át bácsikámék és "kidobták a házból". Anyám megint megtépett és azt üvöltözte, h "hazug k*va" leköltözem apámhoz. Egy hét múlva vissza jött a mostohapám. És most a két hugommal játsza azt amit velem csinált. Rendőrségre meg nem mernek menni mert félnek, h anyu ugyan azt fogja csinálni velük mitn velem, és nem akarnak intézetbe kerülni. Elköltözni meg nemtudnak mert Rendőrséggel haza hozathatja őket anyu. Nekem is csak annyi a szerencsém, h elmúltam már rég 18 és leléphettem.

ficuka98 2009.11.30. 18:07:48

ahoz képes hogy csak 11 éves vgyok de nem lehet fel fogni ezt a örténetet ha én leék az anya én a lánynak hinnék és nem a potpapának nekem ezt egy barátnöm mutata

Szélsőséges 2010.02.22. 02:03:24

Először is leszögezném hogy NEM VAGYOK skinhead vagy hasonló beállítottságú! Nem útálom őket, bár nem is kedvelem. Egyszerűen más a világnézetem. Viszont azt tudom róluk hogy eléggé útálják az olyan beteg állatokat akik gyerekeket molesztálnak. Én a gyerekek helyében keresnék egy ilyen tagot és elmesélném neki hogy ki az az elmebeteg aki 12 éves lányokat molesztál. Szerintem esélyes hogy egyik nap mikor nagyon unatkozik, a haverjaival elmennének és meglátogatnák a molesztálót, kinyomnák a szemét, eltörnék a lábát, hogy aztán menyjen amerre lát!

Az olyan anya meg aki nem hisz el egy ilyen történetet a saját lányának az haljon meg!

AZ ÉLETBEN EGYETLEN FONTOS DOLOG VAN! A GYEREK!

Keleti_hang 2010.04.05. 00:23:03

szörnyü :S példát statuált nekem

arika82 2011.02.05. 11:40:47

nagyjából végigolvastam,hogy ki mit irt,és nem mindenkivel értek egyet,de ez az én bajom.szerintem addig ne alkosson véleményt illetve ne itélkezzen senki,amig nincs ilyen szituációban.én voltam és higgyétek el nekem,hogy ennél rosszabb dolog még nem történt velem,pedig már több mint 10 éve vége....még ma is elevenen él bennem az a bizonyos két év,és nem pótapa,nem idegen,nem mostoha,hanem a saját apám művelte velem....és most ne jöjjön nekem azzal a sok okos,hogy miért nem tettem ellene,vagy biztos tehettem volna,mert addig senki nem tudja,amig nincs benne.nem tudja senki milyen érzés,mikor azt mondják neked,hogy "anyádat agyonütöm" és én nem egyszer hallottam,hanem 2 éven keresztül folyamatosan.ha meg nem is pont ezt,akkor egyebeket,de ehhez hasonlókat,és én kis naiv elhittem neki,mert tudtam,hogy csendes ember,de annak ellenére nagyon agressziv,és nem elhanyagolható tény,hogy iszákos is. két év után volt annyi bátorságom,hogy elmondjam anyunak....hát,nem tudom még most sem,hogy mit gondoljak...el is hitte,meg nem is.....de egy biztos,szemet hunyt felette,és nekem ez fáj még igy 10 év után is,és biztos vagyok benne,hogy fog is fájni,amig élek.néha az is fáj,hogy élek,sokszor elgondolkodok azon,hogy mit vétettem,hogy ez történt velem,de sajnos nem tudom rá a választ.nagyon nyom belülről ez az egész,még most sem tudtam túltenni magam rajta,szeretném elmondani a páromnak,de nem tudom...nem jön a számra,pedig lehet ha megkönnyebbülnék ...magam sem tudom.Pszichológusra gondolok,hogy jó lenne elmenni,viszont nem tudom,hogy mennyire segitene ez rajtam.és tudjátok mire hat ki a legjobban a mai napig?a bizalomra....ha az ember a saját szüleiben nem bizhat,akkor kiben???annyira megrendült a bizalmam az emberekben,hogy sajnos senkiben nem tudok megbizni,pedig lehet sőt biztos,hogy van egy ember az életemben,akiben megbizhatnék,és én nem tudok....Ő meg nem érti az okát,hogy miért nem bizok benne :( szóval,úgy rossz az egész,ahogy van.Egyet tudok,biztos vagyok benne,hogy a saját gyerekemet óvni és védeni fogom,mert még a legrosszabb ellenségemnek sem kivánom azt,amin én keresztülmentem eddigi életem során...
süti beállítások módosítása